Chcesz zwrócić produkt lub zgłosić reklamację? Poniżej znajdziesz wszystkie potrzebne informacje.

🚚 Zwrot towaru

Masz 14 dni od daty otrzymania paczki, żeby odstąpić od umowy i odesłać produkty.

Aby dokonać zwrotu:

Napisz do mnie na sklep@para-cord.pl – w temacie wpisz ZWROT + numer zamówienia.
W treści wiadomości podaj informację, które produkty chcesz zwrócić i na jakie konto dokonać wypłaty kosztów.
Odeślij produkty w stanie nienaruszonym na adres, który otrzymasz w wiadomości zwrotnej.

💡 Zwrot środków realizuję w ciągu do 7 dni roboczych od momentu otrzymania paczki.

🚀 REKLAMACJA

Jeśli otrzymałaś/łeś uszkodzony produkt lub coś się nie zgadza – odezwij się do mnie. Zawsze znajdziemy rozwiązanie.

W mailu podaj:

· numer zamówienia,
· opis problemu,
· zdjęcie produktu / wady.

Zgłoszenie rozpatruję maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, a wymianę lub zwrot wysyłam na mój koszt.

💙 Zależy mi, żebyś był/a zadowolony/a z każdego zamówienia.
Dlatego wszystkie zgłoszenia traktuję indywidualnie – z empatią, zrozumieniem i po ludzku.

Dbam o jakość i chcę, żeby zakupy u mnie były czystą przyjemnością 💙

Masz pytania? Jestem tu dla Ciebie.